Twój koszyk:
0 produktów

Dokumenty

Wyszukiwarka

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie prosimy o kontakt.
Pirotech.com.pl
Skłodowskiej - Curie 1B
80-210 Gdańsk
tel. 691-81-19-52 (w godzinach 10:00 - 16:00)
E-mail: sklep@pirotech.com.pl

Nasi partnerzy

Wyciąg z regulaminu

Wyciąg z regulaminu

Dane firmy

Alchemia Sp. z o.o.
Skłodowskiej - Curie 1B, 80-210 Gdańsk
Gdańsk
NIP:
REGON:
KRS: 587216

Dostępne formy płatności

  • Przelew na rachunek bankowy
  • Gotówka za pobraniem - płatne dostawcy

Dostawa

  • Wysyłka Pocztą Polską
  • Wysyłka firmą kurierską

Odbiór towaru:

Przed przyjęciem paczki od kuriera prosimy sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Jeśli zaobserwują Państwo jakiekolwiek uszkodzenia kartonu, taśmy lub innych elementów opakowania nie muszą jej Państwo przyjmować. W takim wypadku jako powód odmowy przyjęcia paczki prosimy podać „widoczne zewnętrzne ślady uszkodzenia paczki”.

Sprawdź zawartość przesyłki:

Po przyjęciu paczki mogą Państwo sprawdzić jej zawartość w obecności dostawcy. Jeśli jej zawartość jest uszkodzona, lub nie zgadza się z zamówieniem, mogą Państwo zażądać od dostawcy spisania protokołu szkody. Kurier powinien posiadać przy sobie wzór takiego protokołu. Protokół szkody jest dokumentem niezbędnym do zgłoszenia e/w reklamacji do firmy kurierskiej. Protokół można także spisać w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki kontaktując się z firmą przewozową i prosząc o przyjazd kuriera w tym celu.

Zwrot towaru:

Jeśli z jakiegokolwiek powodu zechcą Państwo zrezygnować z zamówienia, zakupiony towar mogą Państwo zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie Sklepu.

Reklamacja towaru:

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie posiadają 2 letnią gwarancję (w przypadku zakupu na osobę prywatną), chyba że w opisie danego produktu wyraźnie zaznaczono inaczej. Jeżeli podczas użytkowania zakupionego towaru okaże się, że ma on wadę nie wynikającą ze złego użytkowania mogą Państwo złożyć reklamację. Jeżeli wada wystąpiła w pierwszym roku mają Państwo czas do końca obowiązywania rękojmi na złożenie reklamacji. Jeżeli wada wystąpiła w drugim roku mają Państwo 1 rok na złożenie reklamacji od dnia zauważenia wady.